opc_loader

Menu

Snelle en duidelijke communicatie
Groot assortiment
Gratis verzending vanaf € 45,00 (NL)
Webshop en fysieke winkel

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.  Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via waanzinnigleuk@hotmail.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is, onbeschadigd en ongebruikt is.

Uitzondering:

Artikelen die speciaal voor u op uw verzoek en conform uw instructies gemaakt worden, kunnen niet geretourneerd worden. Indien nodig, en afhankelijk van de opdracht, sturen wij u van het gemaakte artikel eerst foto's zodat u goed kunt bekijken of het naar uw zin is gemaakt. 


Download hier het <https://www.waanzinnigleuk.nl/images/retourformulier juni 2014.pdf

Retourneren in verband met schade

Wij verpakken de bestelling met de grootste zorg. Elk artikel wordt nauwkeurig gecontroleerd op beschadigingen voor wij het voor u inpakken. Het kan natuurlijk gebeuren dat er tijdens het transport iets fout gaat. Ontvangt u van de koeriersdienst een beschadigde doos of pakket, maakt u dan een foto van de doos voor u het open maakt. Als de bestelling ook beschadigd is, hebben wij uw foto nodig voor het verhalen van de schade op de koeriersdienst. 

Procedure: 

U meldt binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling via de mail (waanzinnigleuk@hotmail.nl) dat de bestelling beschadigd is. Wilt u bij de melding (een) foto ('s) voegen? Dan krijgen wij een goed beeld van de beschadiging en de afwikkeling daarvan. 

Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op over de te volgen procedure. Dat doen wij per voorkeur telefonisch en bevestigen de afspraken via de mail. Wilt u daarom uw telefoonnummer vermelden in de mail?

Wij zorgen er voor dat u zo snel mogelijk nieuwe artikelen ontvangt of wij vergoeden het bedrag dat u voor het bestelde artikel hebt betaald, afhankelijk van de situatie en de voorraad.

Retourneren omdat pakket niet binnen de termijn is opgehaald bij een afhaalpunt

Als de postbezorger constateert uw bestelling niet kan afleveren, kan de bestelling afgegeven worden op een, door de postbezorger gekozen, afhaalpunt. U bent verantwoordelijk voor het tijdig ophalen van de bestelling, meestal binnen 7 dagen. De kosten van retour bij het niet tijdig ophalen komen voor uw rekening. In overleg en op uw verzoek kan de bestelling opnieuw worden verzonden. Deze verzendkosten zijn voor uw rekening.

Steigerhouten meubelen worden door ons zelf bezorgd. Onze bezorger bekijkt samen met u het meubel. Is er iets niet in orde of is er schade tijdens het vervoer, dan bespreekt onze bezorger dat direct met u. Ter plekke beslissen we dan samen wat we gaan doen.

Hebt u nog vragen? Belt u ons dan gerust op 06-20729884